7. elokuuta 2011

Movie night

Mun oli nyt ihan pakko laittaa tästä oma pieni postaus tänne blogiin, koska mä tykästyin tähän elokuvaan ihan totaallisesti. Tästä on varmasti miljoona vuotta, kun tämä kyseinen elovuva tuli valkokankaalle ja minä idiootti en ole mennyt sitä katsomaan. Aina kun makuuniinkin olen eksynyt, olen aina onnistunut vuokraamaan jonkun muun elokuvan päitsi tämän. (yleensä pidetään veljen kanssa leffa iltoja ja hänestä tälläset rakkaus hömpötykset ovat hanurista) Mutta tällä kertaa päätin, että nyt on PAKKO päästä tämä näkemään. Mun mielestä elokuva oli niiiiiiiiiiiiiin hauska, että oikein vessa taukokin piti pitää. Facebookissakin tätä hehkuttelin ja mietiskelin, ettei kukaan mun kavereista ole ikinä maininnut elokuvan olevan hyvä. Muutama negatiivinenkin kommentti tuli, mutta mun mielestä oli niin huippu, että muiden mielipiteistä viis.

Ja lopuksi, Anne Hathaway... I ADORE YOU! upea näytteliä... huh...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi