20. elokuuta 2011

'' Lakkia juhliessa pääsykokeisiin on ikuisuus ''

AAMULEHTI, Sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Tässä toinen artikkeli, paljon pienempi kuin edellinen. Mietitte nyt (taas) miksi musta tehtiin toinen juttu?
-Mulle soitettiin ennen yo-päivääni, että olisi ihanaa, jos he voisivat saada mun jutulleni vähän niinkuin '' The end:in '' He kysyivät, voisivatko he tulla paikan päälle mun yo-juhliin mua haastattelemaan. (tosin ennen niiden juhlien alkamista tietenkin) Olin aivan häkeltynyt. Eivätkö ne saaneet tarpeeksi mun sössötyksistä? Sovimme, että he tulevat kolmen paikkeilla juhlapaikalle ja kuvamatskuakin oli luvassa. Sain kuvaajan kanssa sovittua myös, että jos saisin pari hänen ottamaansa kuvaa s-postiini, niin tarjoisin hänelle kahvit seuraavan kerran, kun hän tulee kauppahallissa käymään.











Tässä vielä pari ihan selkeetä kuvaa kuvaajalta.


Kynnestä, joka oikein pursuaa esiin tekstissä saa mut kuulostamaan ihan Diivalta. No sitä mä en tosiaankaan ole, mutta mun on ihan pakko kertoa tarina siitä. Olin juuri tulossa haastateltavaksi ja mulla oli niin kiirus. Olin juuri hukannut ne kuvatkin ja silmät olivat ihan kyyneleistä punaiset ja ajoin varmaan ylinopeuttakin. Kerkesin juuri kolmeksi juhlapaikalle. Hyppäsin ulos autosta, otin tavarani takakontista ja paiskasin takakontin oven kiinni... ja..... '' AI #%&&@ !!!!!! '' Mun kynsi/sormi jäi jotenkin hassusti siihen reunaan ja kynsi irtosti. Mä olin ne vaivalla tehnyt juuri tätä päivää varten ja näin piti käydä. Mä yritin sitä etsiä ja etsiä, mutten löytänyt. Mulla oli jopa kynsiliima mukana ihan jos jotain tällaista tapahtuisi. Moni kysyi multa luettuaan tämän, että löysinkö mä mun kynnen loppujen lopuksi? Jopa vakio asiakkaat, sun muut tutut ja tuntemattomat.

Jääköön se salaisuudeksi;)












 



Hahaa, ei vaisikaan. Kyllä mä sen löysin. Aivan meidän auton vierestä ja  JUURI ennen kun lähdimme meille kotiin alottelemaan. Loppu ilta oli pelastettu. Veljeni sai pelastettua mun aamupäivän ottamat kuvatkin ja kaikki oli täydellistä. Mikään ei mennyt vikaan, tiesin, ettei kukaan tai mikään pysty pilaamaan mun suurta päivää.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi