30. heinäkuuta 2011

Rippijuhlat

Äitini vakioasiakas oli pyytänyt mua auttamaan hänen tyttärensä rippijulissa. Suostuin samantien. Musta on kiva olla avuksi. He olivat tilanneet meiltä Lihakeittoa, 2 juustokakkua ja Wileniukselta 2 täytekakkua. Mun työnä oli auttaa kaikessa mahdollisessa. Pääosin pysyin keittiössä. Sain myös kivan raha palkkion.




Juhlat pidettiin Ylöjärven Pappilan perhetalolla. Astuttuani sisään, ihastuin samantien. Paikka oli upea.

Vieraat rakastuivat äitini tekemään lihakeittoon, he tulivat kiittelemään ja luulivat, että mä olin sen sopan tehny. En nyt sentään, mä en tule varmaan ikinä pääsemään äitini tasolle ruuissa. EN IKINÄ.
Juhlat alkoivat viiden aikoihin ja päättyivät siinä yhdeksän illalla.




Onnea vielä kerran Annika!

En aluksi tiennyt mitä mun pitäisi päälle laittaa (IKUINEN ONGELMA, JOSTA EN PÄÄSE EROON) ,
mutta päädyin H&M:stä ostettuun Jumpsuittiin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi