22. heinäkuuta 2011

Mandana 18v

Lapsuuden ystäväni Mandana, jonka olen tuntenut pienestä lähtien, täytti nyt vuosia. Saimme siis uuden täysi-ikäisen joukkoomme. Olemme kasvaneet yhdessä ja kokeneet kaiken maailman hauskoja, kuin surullisiakin asioita yhdessä. En tiedä ketään niin ainuitlaatuisen ihanaa, hullun hauskaa ja hyvä sydämistä ihmistä.

Kuulin syntymäpäivä juhlista pari päivää ennen. Viikkoa aijemmin lupasin ystävilleni, jotka tulivat tuona viikonloppuna Tampereelle, että viettäisimme aikaa yhdessä ja lähtisimme ulos illalla. Jouduin hieman kiusalliseen tilanteeseen, mutta sain onneksi järjestettyä asian.

Emme olleet vielä edes syöneet ruokaa ja nämä hullut vetivät päivän ensimmäiset shotit. Itse olin kyllä autolla.







Tässä vielä kynnet jotka tein edellisenä päivänä.


Meidän synttärisankari.






Mulla oli aivan hirveä kiire, ennen Manen synttäreille lähtemistä. Hellettä oli reilut kolmekymmentä ja mitä ikinä pistin päälleni, tuntui että tukehdun. Lopulta tuo mekko päätyi päälleni. Ihana röyhelöinen, jonka ostin 2 vuotta sitten Gina Tricotista.




En kerennyt näkemään kakkua, enkä maistamaan sitä, sillä mun piti lähetä kotia kohti ja lähteä näkemään mun kaverit. Jos kerran lupaa niin lupaus on pidettävä.

 Juhlat olivat ihanat.
Onnea vielä kaunotar!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi