16. heinäkuuta 2011

London Day 8




Chelsea Bridge


Britit... britit....


Nämä bussikortit olivat kyllä tosi hyödyllisiä. Ostimme ne lomamme alussa ja saimme käyttää
 sitä rajattomasti koko viikon ajan.


Päivän suunnitelmana oli mennä Piccadillyyn ja sieltä Covent Gardeniin, mutta jostain syystä tiemme eksyi ensin China Towniin. Okei, halusin aivan kipeästi uuden kuoren iPhonelleni (varustettuna timanteilla) ja sain samalla pientä esimakua millaista olisi olla Kiinassa some day.



Erityis terveiset ystävilleni Kikille ja Maille.



(olin aluksi niin täpinöissäni tästä. pidin sitä kahden viikon ajan ja kyllästyin)





China Town






Huomaatte varmaan mun innostuksen teattereiden kuvaamiseen. Miksi sä otat niistä kuvia? En tiedä vastausta varmaan itsekkään. Ne ovat vain niin upeita. Muistoksi ehkäpä?









Piccadilly.




Olin nähnyt viimeksi tälläisen ukkelin 10 vuotta sitten. Halusin kipeästi antaa siihen edessä olevaan neliön muotoiseen raha säiliöön kolikoita, joten niin myös tein. Pyysin sen jälkeen jos saisin kuvan Mr. Goldin kanssa. Mies näytti kädellänsä, että tule viereeni. Menin lähemmäs, jotta voisin poseerata, kunnes huomasin, että hänen käsi oli ympärilläni ja hänen kasvonsa lähestyvät minua kohti. Next thing you know, he KISSED me! En tiennyt mitä sanoa tai tehdä, joten jatkoin vain hymyilemistä. Mies kysyi minulta olenko Lontoosta, vastasin kielteisesti ja lisäsin, että olen Suomesta. Mies suoristi selänsä ja osoitti kädellä minua ja sanoi ympärillä oleville hieman kovemmalla äänellä, '' Here's beautiful girl from Finland! '' Kiittelin häntä tuhannesti
ja lähdin leveä hymy naamallani pois.

That man made my day!






Pakko oli päästä vielä kuninkaallisen rouvan kanssa samaan kuvaan.




Covent Gardenia kierrellessä oli pakko pysähtyä pienellä välipalalla.







Sen voin luvata, että äitini tekee parempaa juustokakkua kuin kukaan muu. Tuokin oli hyvää, en valita todellakaan, mutta after all... kukaan ei voita äidin herkkuja.





Olimme kierrelleet ja kaarrelleet monen monta tuntia, jonka jälkeen väsymys otti vallan ja oli aika lähteä kohti kotia. Serkkuni oli tosin eri mieltä. Hän välttämättä halusi viedä minut Harrodsin ostos keskukseen. No minulle oli aivan se ja sama käymmekö siellä vai emme, mutta en pistänyt pahitteeksi. Siellä kadun toisella puolella oli Zara, TopShop ja Guessin liike jotka pelastivat mut.






Kyllä mä siellä kävin, mutta jätän tämän suosiolla mua varakkaimmille ihmisille.
Kieltämättä upea ostoskeskus!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi