14. heinäkuuta 2011

London Day 6

Torstaina Enoni saapui äkkilähdöllä Lontooseen luoksemme Ruotsista. Tätini ja Äitini olivat jutelleet hänen kanssaan edellisenä päivänä, hieman houkutelleet häntä ja ei siinä mennyt kauan, kun he alkoivat lento lippuja bookkaamaan.

Hän saapui torstaina aamu päivällä. Lähdimme tätini kanssa Victoria Stationille häntä vastaan. Olimme kierrelleet siellä vartin, kunnes Enoni soitti ja ilmoitti, että juna myöhästyy n. tunnilla. No.. ei siinä muu auttanut kuin odotteleminen. Tätini extemporeineen ideoineen suostutteli mut kampaajalle leikkaamaan hiukset. Itse epäröin ja mietin ainakin 10 kertaa pää koppani sisällä, että '' Leikkaanko, enkö leikkaa, leikkaanko vai enkö leikkaa... ''

Tätini istui tuolille ja kampaaja ryhtyi hommiin. Siinä istuskellessani katselin niitä lehtiä, joissa on erilaisia hius tyylejä. Aloin ikävöimään aiempia hiustyylejäni. Lyhyillä hiuksilla on omat ihanat puolensa, mutta niin on myös pitkilläkin. Olin kahden vaiheilla. Sitten aloin miettimään, että pitkien hiuksien kasvattaminen on mulla ollut jo vuoden työn alla, enkä halunnut luovuttaa. Joten, en leikannut hiuksiani.

(ps. ja JOS olisin leikannut hiukseni, en olisi voinut enään käyttää hiustenpidennyksiäni)

 
 
  
Inspiraationi ovat olleet lähtöisin Rihannalta ja Keri Hilsonilta. Tällä hetkellä hiukseni näyttävät tältä.


Kuva on otettu iphonella, enkä löytänyt tähän hätään parempaa, so sorry for that
Mitä mieltä te olette? What should I do?

Enoni saavuttua, lähdimme kotiin syömään, valmistautumaan ja Oxfod Streetille. Enoni on yksi hulluimmista shoppailijoista kenet tiedän. Tarkoitan siis miespuolisista. Hänen kanssaan on niin ihanaa käydä ostoksilla. Ennätyksemme on n. 8 tunnin kierteleminen Ruotsin keskustassa, viime kesänä siellä lomaillessani. Halleluja!
Hänen vaimonsakin on yhtä hullu kuin miehensäkin.






In the shopping mood!







I love my unlce


Taidatte nähdä primarkin kassin tuolla takana. KYLLÄ! Vietin siellä ainakin 2 tuntia, yksin, eikä kukaan ollut häiritsemässä mua. Kerin vielä asioida rauhassa River Islandissa. I was in heaven. Pyysin, että perheeni ja sukulaiseni lähtisivät kiertelemään omia kauppojaan. Kukaan heistä ei ollut edes valmis tulemaan mun mukaan, (mikä on vaan hyvä asia) sillä liike oli tupa täynnä ihmisiä. Siellä oli aivan jumalattoman kuuma ja ihmiset vain tönivät siellä toisiaan. Vikkeileineen liikeineni selvisin sieltä hengissä. Ihmettelen kyllä miten onni suosi mua.

Hullun näköisenä onnistuin nopeasti pääsemään kassalle ja kaiken kukkuraksi kassa myyjä alkoi juttelemaan mulle. Siinä sitten juteltiin hieman ja hän huomasi aksentistani, etten ollut paikallinen. Pian keskustelun edetessä, hänen ystävänsä liittyi keskusteluun, joka oli viereisellä kassalla. He olivat niin rentoja, että ihan kun olisin tuntenut heidät aiemmin. Pian pakattuaan mun kaikki ostokseni, hän pyysi mua tulemaan moikkaamaan heitä vielä ennen lähtöäni takaisin koti Suomeen. En luvannut mitään, kiitin ja toivotin heille mukavat päivän jatkot. Ihmeellistä miten pieni keskustelu ventovieraan kanssa piristää mukavasti päivää.



Lemppari sormukset. Sulka - Primark, Two finger sormus - TopShop


Takki: H&M, Paita: River Island, Housut ja Kengät: Zara, Laukku: Kirpputori.


2 kommenttia:

  1. Mä kirjoitan tasan niin miten mua huvittaa:) Tämä on mun blogi, eikä mikään englannin kielen yo-koe.

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi