2. kesäkuuta 2011

Summer nails

Ajatelkaa, enään kaksi päivää jäljellä mun juhliin?! Miten tää aika voi rientää näin nopeesti?



Päivä on kulunu suurilta osin kynsien teon parissa. Kauhea valinnanvaikeus oli värin kohdalla.
Mekko valkoinen, joten en halunnut valko/hopeisia. (taas) Päädyin tuurkooseihin. Sopivat hyvin mekkoon ja ovat ihanan kesäiset.

DSC_6562

DSC_6564

DSC_6561

DSC_6565

Ja lopuksi ihanat hileet...

DSC_6574

Tämmöset nami kynnet tein. Mmm.

Ruotissa asuva Enoni ja hänen perheensä tulivat tänään Suomeen. He saapuivat perille illalla yhdentoista kieppeillä. Sain Enoltani toivomani lahjan, kotimaastani, Kurdistanista. hän oli siellä lomalla, ja pyysin häntä teettämään kyseisen korun minulle

DSC_6576

Mona, kurdinkielellä.

DSC_6569

Min kärlek!

Ihanin serkkuni. Hän on kuin minä pienenä. Rakastan häntä ylikaiken. Kuvassa hän fiilisteli mun tulevia yo-juhlia. Lisää kuvia huomisessa postauksessa.


My princess <3


2 kommenttia:

  1. Ajattelin ostaa tuon saman kynsistudion kun sulla ja olisinkin nyt kiinnostunut, että mistä tuollaisia hileitä saa? :)

    VastaaPoista
  2. Kaverini on ostanut ne Kiinasta, mutta noita hileita saa helposti tilattua, suosittelen et tilaisit Jenkeista tai Saksasta. En muista niita netti sivuja ulkoa, koska olen nyt matkoilla, mutta linkitan ne sulle tanne heti kun olen koti Suomessa.:)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi