1. kesäkuuta 2011

First day of summer

Ensimmäinen päivä kesäkuuta lähti oikein kunnolla käyntiin. Ensiksi päivän mun mielestä tärkein ilmoitusasia!

Mun monen monta ihanaa vuotta toiminut kumppanini kuoli viimeviikolla. Babylissin suoristusrauta.
Se on ollut mun rinnallani muistaakseni viitisen hienoa vuotta ja vailla moittimista. Se on ollut aina mun mielestä maailamn paras suoristusrauta. Nothing lasts forever ja viime viikolla se pimahti aivan totaallisesti.

Tänään lähdin Anttilaan metsästämään mulle uutta kumppania Shirinin kanssa. Ei mennyt kauaa, kunnes sellaisen löysin. Remingtonin suoristusrauta, hintaan 69,95. Shirinin suosittelema.
Ja voin sanoa, etten kadu hetkeäkään ostostani. Rauta palvelee täydellisesti ja hintansa arvoinen!

DSC_6485

DSC_6489

DSC_6491

Mun on ihan pakko kertoa mun päivästä. Oon ollut koko ajan liikkeessä ja tekemistä on ollut riittävästi. auringonotto laksetaan myös tekemiseski
Päivä lähti käyntiin jo kello seitsemän. Olin koululla puoli yhdeksän, sillä meillä oli vanhojen tuutoreiden, opinto-ohjaajan, rehtorin ja kanslistin kanssa kahvittelu tuokio, jossa keskustelimme jatko-opiskelusta, millaista on nyt jättää lukio taakse jne. en kyllä vieläkään ymmärrä miksi se piti olla niin aikasin...
Kouluun oli kyllä hassua mennä. Unohdin kuinka ihanaa siellä onkaan. Terveiset kaikille Herlulaisille, Mona ikävöi teitä!

DSC_6476

Koulumme jokavuotinen puutarhajuhla pidettiin tänään vanhaan tapaan. Leikkejä ja lopuksi diplomien ja 1. ja 2. stipendien jako. Siellä saimme tutor todistuksemme. Kaiken tämän jälkeen riensin kotiin auringon alle. Tänään oli aivan mahtava ilma. Aivan ihana. Palvoin aurinkoa lähes kaksi tuntia. Mä jopa nukahdin! En koskaan pysty nukahtamaan, jos on liian kuuma, mutta ihme kyllä sain pienen pienent päiväunet siinä samalla. Ampiaiset eivät kyllä millään jättäneet mua rauhaan. Pelkään niitä kuollakseni. En tiedä mitään inhottavampaa otusta kuin ampiaiset. mehiläiset ja paarmat mukaanlukien
 
 
Päivittyneen ihoni ja ystäväni Kikin kanssa lähdimme Fressiin jumppailemaan. BodyStep on mun mielestä parhain jumppatunti heti BodyCombatin jälkeen. Mun jalat huutavat vieläkin hoosiannaa. Veikkaan, etten huomenna pysty kavelemään. Hikeä raastavan treenin jälkeen juoksin suihkun kautta Anttilaan ostamaan mun sielunkumppanin ja sen jälkeen päätimme Shirinin kanssa lähetä Passioniin vähän rentoutumaan. Ihmisiä oli tänään paljon liikkeellä. Näimme siellä monia ystäviämme ja aika kuluikin heidän kanssa rupatellen. Kotiin päästyäni, laitoin ämpärin täyteen kylmää vettä ja heitin jalat sinne. So relaxing....

Rakastan tälläisiä päiviä.
DSC_6464

DSC_6474

ps. aamulehti soitti mulle tänään ja he pyysivät jos voisivat tehdä mun tarinalle lopun, he tulevat ennen mun yo-juhlien alkamista mua haastattelemaan ja pari kuvaakin taidetaan räpsiä
olin todella yllättynyt!

 


3 kommenttia:

  1. Sähän oot jo ihan julkkis! ;)

    VastaaPoista
  2. VOI KIESUS kun pelästyin tota alkuosaa "Mun monen monta ihanaa vuotta toiminut kumppanini kuoli viimeviikolla"! Mutta ihanaaaa tuo Aamulehden juttu! Ps. Saat muakin auttaa joskus opetteleen tekeen suoristusraudalla kikkuroita!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: no en nyt sentää! =)

    Wini: hahahah, se oli ehkä tarkoituskin? :P niin, oli kyllä tosi kiva mustakin:) tottakai voin opettaa, lupaan;)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi