28. kesäkuuta 2011

Enough isn't enough


Ai että mikä helle oli tänään. Auringon otot jäi nyt tältä päivältä ottamatta. Sen sijaan lähdin Quynhin kanssa shoppailemaan jo kello 12 aamupäivällä. Shoppailusta ei vaan saa tarpeekseen. Se on fakta! Ostin taas vaikka mitä kaikkea. Teen huomenna postauksen kuukauden ostoksista, niin näette siinä samalla sitten aiempiakin ostoksiani.


Päivän asuni oli kesäinen ja siihen pyrinkin. Kuvassa oleva paita ja korkeavyötäröiset
sortsit ovat mun ehdottomat suosikit tällä hetkellä. H&M:stä molemmat.
 Kengät: Zara, laukku: Mango, kello: Jet Set


Monen tunnin shoppailumme jälkeen tulin kotiin odottelemaan kyytiä. Mun ''mummi ja vaari'' Elvi ja Kari halusivat viedä mut Pyynikin kesäteatteriin siitä hyvästä, kun he eivät päässeet yo-juhliini. Eli tämä oli hyvitys siitä. Itse en ole kovin teatterillinen ihminen, mutta on sitä kolme kertaa tultu oltua teatterissa. Tämä oli nyt neljäs ja vielä ensimmäinen kertani pyynikin teatterissa. Se on todella hieno, ja katsomo oli pyörivä, mikä on loistokas keksintö pakko sanoa.


Näytelmä kertoi Kalevalasta joka oltiin tuotu tähän päivään. Mun mielestä se oli tosi hauska, vaikka mä välillä olinkin ihan pihalla juonesta. en ole koskaan kalevalaa lukenut, sen takia
Mutta hyvin mä olin asioista perillä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi