29. kesäkuuta 2011

Dark of the moon

Tää päivä on ollut ihana, aivan IHANA! Päivä alkoi jo kello kymmenen, kun kaveri soitti varhain kysyäkseen, tulenko tänään katsomaan transformerssia. Kaverilla kellonajat hallussa? :D No ei se mitään, hyvä vaan. Mä kun en ole aamu ihmisiä ja herään aika vaikeasti, sain hyvän herätyskellon tälle päivälle. Niinkuin varmaan moni tietääkin, minä, auringon palvoja menin tietenkin ottamaan aurinkoa. Vietin aikaa auringon alla melkein puolet päivästä. Iise pidän päivittyneestä ihosta, mikä on mun mielestä todella kaunista. Siksi olen tällainen aurinko hirmu. Takapihalla auringon ottamisen ja siivoamisen jälkeen lähdin ystävieni kanssa rannalle ottamaan lisää aurinkoa.



Ennen transformerssia haimme nopeasti Speak Easystä hotilla varustetut siivet.
Nam!







Ja nyt fiilikset elokuvasta. Noh.. mä en ole nähnyt ensimmäistä enkä toista tranformers elokuvaa,
 mutta onneks poikien pikaisen tiivistelmän avulla sain juonesta kiinni. Elokuvan aikana kyllä
 kyselin moneen otteeseen, ketkä ovat pahiksia ja ketkä hyviksiä. Joskus teeveestä oon
transformersseja piirettyina katsellut, eli Optimus prime oli jo ennestään tuttu :D Elokuva
oli mielestäni tosi hyvä. Itselleni hieman epäselvää aina joissain kohdissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi