7. toukokuuta 2011

Happy ending

Tänään olen metsästänyt bikineitä n. 2 tuskallisen kamalaa tuntia. Olin aivan rakastunut noihin keltasiin bikineihin, mutta kokoja ei ylläri ollut jäljellä. Olin laittanut kyseisistä bikineistä oranssin väriset varaukseen siltä varalta, jos en löydäkkään keltaisia. (mutta keltaiset veivät mun sydämmeni ja halusin ne) Kipaisin pikku h&m:ssä töiden jälkeen ja sieltä löyty yläosa omassa koossani, muttei alaosaa. En voinut uskoa silmiäni, sillä eilen kun olin niitä siellä katsellut, ei kokoja ollut ollenkaan. Huomaa kuinka suosittuja ne oikein olivat. Mun täytyi löytää vielä noista vaaleammista bikineistä alaosa. Otin nekin ja menin kassalle. Kyselin olisiko kokoja muissa Tampereen h&m liikkeissä. Myyjä soitteli pitkin Tamperetta ja kaikkialta tuli kielteiset vastaukset. Mitä mä nyt teen?

Pyysin myyjää laittamaan kummatkin varaukseen ja lähdin käymään isossa h&m:ssä. Ajattelin, että parempi mennä katsomaan itse paikan päälle. Sinne eksyttyäni löysin vaaleamman bikinin yläosan! Hurrailin siellä niin, ettei kukaan onneksi huomannut mun ilmeitä ja tuuletuksia. Juoksin heti kassalle! Tämän jälkeen ajattelin, että jos mulla oli näin hyvä tuuri, niin olisikohan Veskassa vielä kokoja keltaisista bikineistä. Hyppäsin ensimmäiseen bussiin joka lähti pirkkalaan ja pidin sormet ristissä koko matkan ajan. Saavuttuani Veskan h&m:ään selailin kaikki bikinit läpi ja sieltä kaikkien seasta löytyikin mun oma koko! Olen tosi tyytyväinen tähän hikeä raastavaan urakkaan. Well worth it! Ette voi edes kuvitella tätä ilon määrää.
Palasin takaisin pikku h&m:ään ostamaan heille omat parinsa ja peruin oranssien bikinien varauksen. Olen tosi tyytyväinen ostoksiini ja en malta odottaa, että pääsen näitä käyttämään.

Kaikkea sitä tekeekään ostoksiensa eteen...


DSC_5576

DSC_5572

DSC_5245

Tämän urakan jälkeen vietin mun koko loppupäivän näiden kahden ihanuuden kanssa. Ajelimme ympäriinsä ja nauroimme koko päivän tyhmille jutuillemme. Hyvää treeniä vatsalihaksille!
Ajeltuamme jonkin aikaa, mietimme mitä tekemistä keksisimme tähän väliin. Heitin siihen kuningasideani. '' Miten olisi, jos lähdettäisiin autopesulle? '' (auto oli oikeasti tosi likainen, joten pesu tuli tarpeeseen) 

DSC_5301

Liloz, what are you doing?

DSC_5314

DSC_5326

DSC_5308



DSC_5387

DSC_5412

My loves!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi