3. toukokuuta 2011

Movie day

Muistin, että mulla oli mun käyttämättömät leffaliput, jotka olin saanut joululahjaksi. Onneksi huomasin tarkistaa liput ajoissa, sillä viimeinen käyttöpäivä oli tänään. Soitin eilen heti Kikille ja pyysin häntä mun seuralaisekseni. Kävimme katsomassa elokuvan nimeltä: The Lincoln Lawyer.


DSC_5168

Elokuva oli mun mielestä tosi hyvä, paitsi alku oli hieman sekava. Pidin elokuvan juonesta ja siitä miten se eteni loppua kohden. Jos oikeustiede kiinnostaa, niin tämä elokuva on oikein hyvä valinta. Kiki tosin ei tajunnut varmaan elokuvasta puoliakaan.


Niin ja elokuvista puheen ollen. PIRATES OF THE CARIBBEAN 4 SAAPUU VALKOKANKAALLE!!! MAAILMAN ENSI-ILLASSA 18.5.!!! En malta odottaa... olen yksi hullu fani muiden joukossa... im so into pirates, mm... I want my own William Turner please! Tässä vielä pieni traileri kyseisetä elokuvasta. 





DSC_5162

Tultuani kotiin, meni vain alle viisi minuuttia, kun kiki soittaa sata kertaa peräkkäin (tuli heti ikävä mua) ja pyysi mua lenkille hänen ja Main kanssa. Lämpöpukua alle ja lenkkivaatteet päälle. Lenkkeily on kyllä niin ihanaa, varsinkin näin keväiseen aikaan! 

DSC_5173


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi