24. toukokuuta 2011

Hiukset hyvin, kaikki hyvin

Olen kauan haaveillut hiustenpidennyksiä ja tässä sitä nyt ollaan. Tilasin clipsi pidennykset! Mietin hartaasti teippipidennyksien ja clipsien välillä, mutta päädyin kuitenkin clipseihin ja olen kyllä erittäin tyytyväinen näihin. Paljon on sanottu, että teipit vaurioittavat hiuksia, enkä mä sellaista tietenkään halua tehdä hiuksilleni.
Ostin ne tältä,
http://www.rapunzelofsweden.fi/1/fi/clip-on-hiustenpidennykset/1-clip-on-hiustenpidennys.php
koska moni ystävistäni on heidän pidennyksensä sieltä tilannut ja kehuja on tullut niin paljon, että päätiän luottaa heihin ja ostaa omani kanssa sieltä.




2 kommenttia:

  1. itelläki on tuolta clipsit ja on ne kyllä tositosi kätevät, sittenku kunnolla oppii laittaan ni tosi nopeet esim aamulla laittaa!

    VastaaPoista
  2. oon tosi tyytyväinen näihin! joo mulla vielä vähän hakusessa laittaminen, mutta katoin tuolta sen videon, ni oli kyllä hyvä apu:) miten sä hoidat näitä? ja pesetkö näitä ihan normaalilla shamppoolla? vai? :)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi