30. toukokuuta 2011

Come to mama!

Tilasin tänään mekon ja kengät nelly.comista päätäjäis iltaa varten. Täytyyhän illallekkin olla jonkinlainen mekko! yo-mekkoni tyhensi mukavasti lompakkoni, joten siitä täytyy pitää hyvää huolta
Oikeastaan, en raaski laittaa valkoista yo-mekkoani, joten siksi tilasin tämän iltaa varten.

Olen pitkään ihaillut tuota persikan väristä mekkoa. Mikään ei vedä vertoja tuolle. Im in love.
Kuvassa olevat korkokengätkin lähtivät myös matkaan. RAKASTUIN NIIHIN HETI!




IM IN HEAVEN:)
Näitä odotellessa.......

Tosin yo-mekkooni en ole löytänyt vielä sopivia korkokenkiä. Monet sanovat, että mustan väriset sopisivat hyvin valkoisen mekon ja yo-lakin kanssa... Muttakun en ole löytänyt sopivanlaisia ja aika käy vähiin. Olen myös miettinyt jos laittaisin nuo valkoiset söpöläiset yo-mekkoni kanssa?

What you think? Any ideas?


3 kommenttia:

  1. Itelle tuli kans heti mieleen mustat kengät. Ne on siistit ja tyylikkäät ja niinku sanoit, sopii lakin ja mekkos kanssa!

    VastaaPoista
  2. Noi kengät sopis kyl hyvin! Mut hopeethan kans vois sopia, koska siin sun mekos on niit timanttei ;) just saying ;D pusujaaa
    t. luli

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Niin, oon kyllä samaa mieltä sun kanssa.. =) katotaan jos löytyis! kun olen jo monet kaupat jo kiertäny, muttei ole löytynyt mieleistä. :/

    Luli: Niin mustakin, toivon, että ne tulis nyt perjantaina perille. Muuten oon liemessä! Joo hopeetki olis ollu mulla ensin mielessä, muttakun ei oo löytyny. :( love you<3

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi