18. toukokuuta 2011

Baby-sitter

Olin tänään hoitamassa äitini ystävän koiranpentua. Tarjouduin hommaan ilomielin, sillä rakastan koiria ylikaiken. SIIS YLIKAIKEN! 

Olen aina halunnut oman koiran, mutta äitini ei ole suostunut koiran ostoon. '' As long as you live with me, we won't buy a dog '', äitin sanoja lainaen, joten koiran hankinta saa vielä odottaa. Muutettuani pois kotoa, ensimmäinen ostos on ehdottomasti koira. Pienestä pitäen olen sellaista omaa pientä karvapalleroa haaveillut, mutta meidän äiti on ollut aina sitä vastaan. 


Tässä pikku söpöläinen, rodultaan kerryn(blue) terrieri ja kutsumanimeltään Bessi, ikää vasta kolmisen kuukautta. 








2 kommenttia:

  1. mona olit aamulehen kannes tnä!! :O kivvaa

    VastaaPoista
  2. Kyllä olin:) niin mustakin, olen tosi iloinen siitä.

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi