4. huhtikuuta 2011

Work and food

Ajattelin tänään kertoa teille hieman mun äitini omistamasta kahvilasta. Lounas-Kahvila Vestamme sijaitsee Tampereen kauppahallissa. Kaikki ruuat ja leivonnaiset valmistetaan paikan päällä pienessä keittiössä. Ja kukas muukaan ne taikoo kuin itse äitini. Vesta on hieno paikka joka suhteessa, jonka tunnelma on lämmin ja sisustukseltaan kodikas.


Tiedoksi, että nämä seuraavat kuvat saattavat aiheuttaa makean/suolaisen himoa.

Taatelikakku/Kakkupaloja
Porkkanakakku
Juustokakku

Marjapiirakka
Suklaakakku
Mokkapaloja

Fetapiirakka/Kinkkupiirakka




Vasemmalla: mustikka-rahkapiirakka ja oikealla: omenatorttu

Pikkupullia

Äiti/Pomo/Omistaja


2 kommenttia:

  1. Oii nam! Ja apua en tajua miten joku jaksaa hulluja päiviä tai onnistuu löytämään sieltä mitään :D Joka vuosi kun oon sinne tarponut niin mun ennätys sisällä on kai kaksi minuuttia ennen, kun meinaan saada jonkun ahdistuskohtauksen siitä ihmispaljoudesta :D

    VastaaPoista
  2. Vesi tulee kiellelle ihan pakostakin:D No en mä oo ennen jaksanukkaan ikinä sinne vaivautua,mutta musta tuli hullu viime syksyn hulluilla päivillä. Tästä saa syyttää vain yhtä mun kaveria!! En tiedä miten selvisin, mutta enköhän mä tälläkin kertaa selviä sieltä:D Koukussa ollaan, ja huomenna aamulla on sinne mentävä :P

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi