3. huhtikuuta 2011

Sunday freshness

Nyt kun mulla ei ole enään koulua, olen alkanut nauttia sunnuntai päivistä enemmän ja enemmän. Monet valittavat, että sunnuntait ovat viikon kamalampia päiviä. Kuuluin ennen niihin, sillä tiesin, että läksyt pitää tehdä viiimeistään sunnuntaina ja mulla ne kertyi aina sille päivälle. Läksyjen loppuessa lupasin aina itselleni, tehdä ne ajoissa. Aina mä onnistuin rikkomaan sen lupauksen... ylläri.


Mun sunnuntai päivä lähti käyntiin katsomalla heti aamu kymmenestä sinkkuelämää neljä tuntia putkeen. En koskaan kyllästy niihin. Musta tuntuu, että alan jäämään koukkuun tähän sarjaan. Sain myös vihdoin siivottua vaatekomeroni ja vaatehuoneeni. Mulla on joskus tapana heittää vaatteita lattialle, joista syntyy hirveitä vaatekasoja ja niistä sitten syntyy taas lisää vaatekasoja, että tänne huoneeseen oikeen hukkuu. Okein kamala tapa, tiedän sen.

Plussana vielä se, että mun koulu kirjoja on lojunu isoina pinoina lattialla kirjotusten jälkeen, jotka sain vihdoin laatikoihin ja pois näkyviltä. Enään pitäisi saada ne myytyä, ellei sitten velipoika pääse lukioon.
Kolmanneksi mä innostuin tekemään pihatöitä. Ja olen muuten sitä mieltä, että pihatyöt on kovaa treeniä. Siellä mä lapioin ja aurasin etupihan loput lumet, siinä uskossa, että kevät tulisi nopeemmin. Lihaksissa tuntu oikein mukavasti. Huono puoli tässä oli se, että mun selkäni rasittu tätä hommaa tehdessä ja kuinka ollakkaan, illalla skolioosini aiheuttama selkäkipu iski ja pahasti. Ala-selkä huusi sellasta kipua, että teki mieli katkaista selkäni keskeltä kahtia, etten tuntisi sitä kipua enään. Urakan jälkeen tein salaattia ja mamma teki pitkästä aikaa siipiä. Omnom!





      Tässä vielä mun komerot ja vaatehuone, jotka sain siivottua:


Lopuksi vielä semmoinen muistutus, että Stockmannin ''hullut päivät'' kuvasto on saapunut! Mun oma lehtinen löysi tiensä mun luo ja odotan niitä innolla. Lopuksi vielä muistutus, että kommentteja ja kysymyksiä saa laittaa jos huvittaa ja oon pahoillani tästä ulkoasusta, en oo vieläkään jaksanu korjata tilannetta, mutta enköhän mä pian saa senki hoidettua. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi