27. huhtikuuta 2011

I just can't get enough





En jaksanut ottaa kuvia näistä ''on live'', joten nappasin tän kuvan nopeasti netistä. Kengät näyttävät kyllä paljon hianommalta livenä.

Kaupoilla tuli taas kierreltyä, eikä mun pitänyt mitään ostaa, (niinkuin aina hoen itselleni) mutta mukaan tarttui nämä kengät! Olen katsellut kyseisiä kenkiä varmaan tuhannet kerrat ja mikä tuuri, löysin ne tänään alennuksesta, n. 25 eurolla.  Plussaa on ehdottomasti tuo kiilakorko ja jalassa nämä ovat aivan ihastuttavan ihanat. Sain kaksi kaveriniakin ostamaan kyseiset kengät. :D
 
En saa kohta mahtumaan näitä mun korkokenkiä tonne vaatehuoneeseen, mikäköhän avuksi? 

Näistä kenkähyllyistä olisi todellakin apua...




Jokaisen naisen paratiisi...


Pitäkää vain mua hulluna, mutta kengät on mulle kaikki kaikessa. Se on koko asun silmäterä. 
Vai oletteko muka erimieltä? :)



2 kommenttia:

  1. voisitko esitellä sun kaikki kenkäs jossaki postauksessa?:)

    VastaaPoista
  2. Herranen aika! Aika kiva ehdotus, voisinhan mä, tosin täytyy varata paljon aikaa. Teen sen vaikka joku sunnuntai :)

    VastaaPoista

Muistathan jättää kommenttia, toiveita, ehdotuksia tai muuta ihanaa! ;)


Yhteydenotot: beyondwords@hotmail.fi